در این قسمت از مجموعه سفرنامه‌ها، با زوجی دیگر همراه می‌شویم که تایلند را به‌عنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب کرده‌اند و حسابی از سفر خود به این کشور لذت برده‌اند. در ادامه همراه سه سوت سفر باشید.

ساحل زیبای پاتونگ

فوکت: لذت بردن از ساحل زیبای پاتونگ و خرید از فروشگاه جونگ‌سیلون

سفر ما با منطقه فوکت شروع شد و از زمانی که از فرودگاه و هواپیما خارج شدیم، این منطقه را گشتیم و از ساحل پاتونگ و فروشگاه جونگ‌سیلون لذت بردیم.

ساحل پاتونگ به همان زیبایی بود که تصور می‌کردیم و تعریف آن را شنیده بودیم. یک روز کامل را تقریبا اطراف این ساحل گذراندیم و سپس به سمت فروشگاه جونگ‌سیلون راهی شدیم.

ساحل زیبای پاتونگ

مبعد سوانخوها

خلیج فنگ گا، مبعد سوانخوها و جزیره جیمز باند

طی روز دوم سفرمان با تور راهنما، به خلیج فنگ گا، مبعد سوانخوها و جزیره جیمز باند سر زدیم. در میانه راه‌مان حین بازدید از مناطق مذکور، خوراک محلی تایلند را آزمایش کردیم و شیفته‌ی آن شدیم. اگر به تایلند سفر کردید، حتما به خلیج فنگ گا، مبعد سوانخوها و جزیره جیمز باند سر بزنید.

ساحل Ao Nang

کربی: ساحل Ao Nang

خیلی منتظر دیدن منطقه کربی بودیم و وقتی به آن رسیدیم (بعد از سفری سه و نیم ساعته) آن همه انتظار و تصور این منطقه فوق‌العاده ارزش‌اش را داشت. ساحل Ao Nang نیز محلی بسیار آرام و زیبا بود که فقط کافی‌ست کمی آن‌جا وقت بگذارنید تا روح‌تان را تازه کنید.

جزیره فی فی، خلیج مایا و طبیعتی فوق‌العاده

اگر به تایلند سفر کنید و قایق‌سواری، تور دریایی و گردش میان جزیره‌ها و زیبایی‌هایشان را تجربه نکنید، باید دوباره به تایلند برگردید تا ماجراجویی‌های دریایی‌تان را از سر بگیرید.

جزیره رای‌لای

ما سفر دریایی‌مان را از جزیره فی فی از ۸ صبح شروع کردیم. سفر به جزایر و خلیج‌های در راه چون خلیج مایا و جزیره Banana، بسیار لذت‌بخش و دیدنی بود. خوشبختانه، ما شانس این را داشتیم تا بتوانیم از طریق قواصی با دنیای زیر دریا هم آشنا شویم و حسابی لذت ببریم. اگر حین سفر وقت زیادی برای انجام همه‌ی کارها ندارید، حتما قواصی را در اولویت خود بگذارید.

آخرین جایی که از آن دیدن کردیم، جزیره رای‌لای بود تا به‌بهترین شکل با تایلند زیبا خداحافظی کنیم. زیبایی این جزیره حیرت‌انگیز بود و از این‌که این‌جا آخرین مقصد گردش‌مان در تایلند بود، خوشحال و راضی هستیم.

در آخر، لازم ذکر است که تور راهنمای‌مان در سفرمان خیلی کمک‌مان کرد و بهترین مناطق را برای کسانی که برای ماه عسل به تایلند آمده بودند را برای‌ مان برگزید و گردش‌مان را به‌ خوبی برنامه‌ ریزی کرد.